Πολλά προβλήματα δημιούργησε η τμηματική εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης στην περίπτωση της Δεκελείας (μονοδρόμηση προς το κέντρο της πόλης από την Αριστοτέλους).
Η λογική λέει ότι μια κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμόζεται συνολικά, μια που σχεδιάζεται λαμβάνοντας υπόψη την συνολική κίνηση μιας πόλης και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των οδικών αρτηριών.
Η δημοτική αρχή ισχυρίζεται ότι ο μόνος τρόπος για να μπει φανάρι στη διασταύρωση Δεκελείας – Αριστοτέλους είναι η μονοδρόμηση της Δεκελείας σύμφωνα με την μελέτη και ότι αυτό είναι κάτι που επείγει. Δεν θα αμφισβητήσω την αναγκαιότητα να μπει φανάρι στη συγκεκριμένη διασταύρωση, όμως η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι απαράδεκτη και εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια οδηγών και πεζών.
Πολλά αμάξια που έρχονται από την Ηρακλείτου και τη Δημητρίου Δαμάσκου στρίβουν ανάποδα στηv Δεκελείας και ανεβαίνουν αντίθετα με το ρεύμα τουλάχιστον μέχρι το ύψος της Βουλγαροκτόνου. Αυτή είναι μια κατάσταση που θα μπορούσε ίσως ο δήμος να αντιμετωπίσει εφαρμόζοντας κάποιες μονοδρομήσεις που προβλέπονται στη μελέτη όπως π.χ τη μονοδρόμηση της Ηρακλείτου μέχρι την Κωνσταντινουπόλεως και της Ευ. Γκέλα μέχρι την Αριστοτέλους κ.α
Πάντως αν η δημοτική αρχή πιστεύει ότι η μελέτη δεν είναι εφαρμόσιμη στο σύνολο της ή ότι χρειάζεται αναθεώρηση ή συμπλήρωση, καλό θα ήταν μετά την αρχική εγκατάσταση του φωτεινού σηματοδότη να δρομολογήσει διαδικασίες για να ξανακάνει την Δεκελείας δρόμο διπλής κυκλοφορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου