Πάνω από 5 χρόνια είναι γνωστά ύστερα από μελέτη της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ, 7000 σημεία αυξημένης επικινδυνότητας στο οδικό δίκτυο όλης της χώρας, από τα οποία 673 στην Αττική, και ως συνήθως έχει εξαγγελθεί η υλοποίηση έργων δύο και τρεις φορές από τις διάφορες κυβερνήσεις έως σήμερα. Επιπλέον, από την Περιφέρεια Αττικής ανακοινώθηκε το 2019 πρόγραμμα παρεμβάσεων σε 600 σημεία στο οδικό δίκτυο ευθύνης της (άγνωστο αν πρόκειται για τα ίδια ή άλλα σημεία).
Το
πρόβλημα σε ότι αφορά την Ανατολική Αττική συγκεκριμένα, είναι ότι αποτελεί
μια από τις πλέον «φονικές» περιφέρειες της χώρας καθώς τα θανατηφόρα ατυχήματα
στο οδικό της δίκτυο εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις ανά την Ελλάδα. Συνεπώς ο
σχεδιασμός και η υλοποίηση σημειακών παρεμβάσεων θα έπρεπε να έχει αυξημένη
προτεραιότητα και δημοσιότητα.
Είναι
σημαντικό να γνωρίζουμε με την επαρκή λεπτομέρεια και χρηστικότητα ποια είναι
τα επικίνδυνα σημεία στο οδικό δίκτυο που χρησιμοποιούμε καθημερινά, ποιες
παρεμβάσεις είναι προγραμματισμένες και πως εξελίσσονται, καθώς και με ποιόν
τρόπο μπορούμε να καταγράψουμε άλλες προβληματικές περιπτώσεις.
Η
ποιότητα του υφιστάμενου οδικού δικτύου μπορεί να μην είναι ο μόνος παράγοντας
που εξηγεί τον αυξημένο αριθμό των θανατηφόρων ατυχημάτων όμως είναι κάτι που πρέπει να
βγάλουμε από την εξίσωση, καθώς αποτελεί ένα τεχνικό ζήτημα που κάθε σοβαρό
κράτος, περιφέρεια και δήμος οφείλει να φροντίζει προτού ασχοληθεί με άλλα πιο
φιλόδοξα ή ευχάριστα έργα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου